Τη Δευτέρα, 27 Απριλίου 2026, πραγματοποιήθηκε η καθιερωμένη τελική εκδρομή των μαθητών της Γ΄ Λυκείου. Οι τελειόφοιτοι μαθητές του σχολείου μας είχαν την ευκαιρία να ψήσουν σουβλάκια, χαλούμι, λουκάνικα και σεφταλιές σε εκδρομικό χώρο κοντά στην Αραδίππου. Παράλληλα, διασκέδασαν με χορό και μουσική, απολαμβάνοντας όμορφες στιγμές με τους συμμαθητές και τους καθηγητές τους.