Οι μαθητές της Α΄ και της Β΄ Λυκείου πήγαν εκδρομή στον ΚΟΤ Λάρνακα και στο Governo’s, αντίστοιχα. Πέρασαν όμορφες και ανέμελες στιγμές με τους συμμαθητές τους, απολαμβάνοντας τον καθαρό αέρα και το γαλάζιο της θάλασσας.
Οι μαθητές της Α΄ και της Β΄ Λυκείου πήγαν εκδρομή στον ΚΟΤ Λάρνακα και στο Governo’s, αντίστοιχα. Πέρασαν όμορφες και ανέμελες στιγμές με τους συμμαθητές τους, απολαμβάνοντας τον καθαρό αέρα και το γαλάζιο της θάλασσας.